De werklijst bekijken en beheren

De werklijst bevat taken toegekend aan een rol of aan een specifieke gebruiker.

Het doel van de werklijst is:

  1. digitaal communiceren via acties in VLOK

    • vb. De dossierbeheerder vraagt een onderzoek aan en de woningcontroleur krijgt automatisch een taak om het onderzoek uit te voeren. Na ondertekening krijgt de dossierbeheerder een taak om het onderzoek te verwerken.

    • vb. het lokaal bestuur stuurt een adviesvraag door naar Wonen in Vlaanderen via een actie. De actie maakt automatisch een taak aan voor Wonen in Vlaanderen die het advies aanmaakt en via een actie doorstuurt naar het lokaal bestuur die op zijn beurt een taak krijgt om het advies te verwerken.

  2. opvolgen van termijnen en deadlines

    • vb. na het registreren van een verzoek voor het opstarten van een procedure ongeschikt en onbewoonbaarheid maakt VLOK taken aan om de termijn op te volgen waarbinnen de burgemeester een beslissing moet nemen

    • vb. na het ontvangen van een adviesvraag maakt VLOK een taak om de termijn op te volgen waarbinnen Wonen in Vlaanderen het advies moet geven

  3. opvolgen van taken zoals een TO DO lijst