Hoe beheer ik de hoorplicht en reacties?
Na opstarten hoorplicht en registreren van reacties kunt u nog het volgende wijzigen:
-
de datum hoorplicht
-
datum en soort reactie
-
de belanghebbenden die de reactie hebben gegeven
-
extra documenten toevoegen
Rechten en rollen?
De dossierbeheerder (gemeente) kan wijzigen zolang er nog geen beslissing is aangemaakt of opgenomen in de procedure.
Wat waar wijzigen op welke manier?
-
De datum hoorplicht kunt u wijzigen door de actie Hoorplicht starten opnieuw uit te voeren. Een wijziging van de datum wijzigt tegelijkertijd de deadline van de taak 13 termijn reacties
-
Metadata reactie: datum reactie, type reactie, argumenten, al dan niet akkoord, datum brief of PV van hoorzitting
-
Navigeer naarEntiteit Een entiteit is een deel van een pand. Er zijn 3 entiteitstypes: niet-woonfunctie (NWF), een niet-zelfstandige woning (NZW) en een zelfstandige woning (ZW). Zie voor uitgebreide definitie' Hoe voeg ik een nieuwe entiteit toe?' > Procedures > Reactie hoorplicht detail
-
Wijzig en sla op via
-
Klik op de actie Belanghebbende toevoegen via in Entiteit > Procedures > Reactie hoorplicht detail . Verwijderen doet u via X naast de naam. Er moet minstens één belanghebbende zijn op een reactie.
-
U kunt DT030 reactie hoorplicht of DT032 pv hoorzitting via aanmaken en/of opladen vanop de deelprocedurestap Reactie hoorplicht (Entiteit > Procedures > Reactie hoorplicht detail)
-
U kunt een DT032 pv hoorzitting ook opladen voor meerdere reacties tegelijkertijd via de actie PV van hoorzitting op de hoofdprocedure . De actie is pas zichtbaar nadat u minstens één reactie hoorplicht hebt geregistreerd.
-
Selecteer de reacties van hoorplicht waarop het PV van toepassing is
-
en selecteer het bestand om op te laden.