Vragen over VLOK en woningkwaliteit?
Wonen in Vlaanderen voorziet volgende ondersteuning voor gebruikers:
Vragen over de VLOK toepassing zelf. Hoe bepaalde functionaliteit uitvoeren?
-
Opleidingsmateriaal: snelstartkaarten en presentaties
-
Info in VLOK zelf
-
Hover over bepaalde items geeft meer informatie vb. status icoon
-
Info-icoontjes geven extra informatie
-
Rode, groene en oranje toaster messages gidsen de gebruiker
-
Contactmogelijkheden via VLOK zelf:
-
contactformulier via ‘Contacteer ons’.
-
1700 (enkel vragen over problemen met het aanmelden)
Inhoudelijke vragen over woningkwaliteit in het algemeen
Dossiebeheerders
-
meldpunt woningkwaliteit regio Oost: voor de provincies Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant
-
meldpunt woningkwaliteit regio West: voor de provincies Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen
-
Specifieke dossierbehandelaar indien gekend
Technische vragen
-
Kennisplatform technisch handboek woningkwaliteit (enkel toegankelijk voor VLOK gebruikers). U kunt het kennisplatform rechtstreeks raadplegen vanuit VLOK
-
Specifieke woningcontroleur indien gekend
-
Voor al uw technische vragen kunt u terecht op het generieke mailadres voor technische vragen technischverslag.wonen@vlaanderen.be