Hoe kan ik een afgesloten, stopgezette of afgewezen procedure OO of CA heractiveren?

Hoe kan ik een afgesloten, stopgezette of afgewezen procedure OO of CA heractiveren?

Sinds de release van 03/24 kan de toepassingsbeheerder (Wonen) via een nieuwe actie procedures eenvoudig heractiveren.

Dit kan bijvoorbeeld nuttig zijn:

In bovenstaande gevallen kunt u de toepassingsbeheerder (Wonen) vragen om de stopgezette/afgewezen of afgesloten procedure opnieuw te activeren.

Rollen een rechten

Enkel de toepassingsbeheerder (Wonen) kan procedures heractiveren.

Stappen om een procedure te heractiveren

  1. Navigeer naar de afgesloten, stopgezette of afgewezen procedure OO of CA die u wilt activeren via Pand Elk bebouwd onroerend goed dat zowel het hoofdgebouw als de bijgebouwen omvat (= gebouwen die als 1 geheel beschouwd kunnen worden), met uitzondering van bedrijfsruimten. Een pand kan één of meerdere zelfstandige en/of niet-zelfstandige entiteiten bevatten met of zonder woonfunctie. > Procedures > Afgesloten procedures > (klik op de referte)

  2. Klik op de actie Procedure opnieuw actief zetten via  

  3. Bevestig dat u zeker bent dat u deze procedure wilt activeren.

    Als de datum en reden stopzetting is ingevuld, kunt u in een procedure OO zelf aangeven of u deze wilt verwijderen.

Gevolgen van activeren van een procedure CA

Gevolgen van activeren van een procedure OO

  • VLOK wijzigt de status van de procedure naar Gestart

  • VLOK verwijdert de datum en reden stopzetting indien u dit hebt aangegeven