Mijn account beheren

Iedereen behalve iemand met enkel de lezersrol kan een aantal parameters zelf beheren. 

Hoe en wat beheer ik (in) mijn acount?

Klik rechtsboven op Uw naam en Mijn account.

U ziet volgende gegevens:

  1. Door de gebruiker gedefinieerde gegevens

  2. Elke gebruiker kan zelf een e-maildres en telefoonnummer ingeven 

    • Vul per organisatie het gewenste e-mail adres en telefoonnummer in en sla op via 
      Het e-mailadres moet een geldig maildres zijn.  In het veld van het telefoonnummer kan u invullen wat u wil. U kunt de velden ook leeg laten. 

    • VLOK gebruikt voor invulvelden en notificatiemails in eerste instantie de door de gebruiker zelf opgegeven gegevens en indien deze leeg zijn de gegevens die uw lokale beheerder heeft opgegeven via het toegangsbeheer

  3. ACM/IDM gebruikergegevens

    • Deze gegevens zoals uw emailadres en telefoonnummer kunt u niet zelf wijzigen. VLOK ontvangt ze rechtstreeks van de applicatie toegangsbeheer. Ze dienen als back-up voor het geval de gebruiker zelf geen gegevens heeft opgegeven.

    • Het is de lokale beheerder van uw organisatie die de rollen, het e-mailadres en telefoonnummer kan aanpassen in het toegangsbeheer.  Zie  STAP 3b: Toegang verlenen (lokale beheerder)

  4. Gebruikerparameters voor VLOK

    • Hier vult u uw Titel en Hoedanigheid in. Dit zijn invulvelden die uw toepassingsbeheerder kan gebruiken op de sjablonen.

    • Geef aan of u al dan niet e-mails wil krijgen als een taak aan u wordt toegekend door uw taakbeheerder. Zie Koppelingspictogram voor conceptenwerklijst.

Hoe laad ik mijn ingescande handtekening op?

  1. Scan uw handtekening in. De resolutie maakt niet uit omdat VLOK bij het opladen het bestand resized naar 130 x 60 pixels.

  2. Ga naar Mijn naam > Mijn account.

  3. Klik selecteer bestand en selecteer het bestand.

Als u het wil vervangen klikt u op Bestand verwijderen en herhaalt u bovenstaande stappen.